باربری عباس آباد متخصص حمل بار - تلفن : 22912102 | اتوبار عباس آباد

باربری عباس آباد ( یکی از مناطق تحت پوشش باربری شهری ) در محله عباس آباد تهران ارائه کننده خدمات : بسته بندی لوازم منزل ، حمل بار . حمل اثاثیه منزل ، حمل جهیزیه عروس ، اسباب کشی و … به صورت شبانه روزی با بهترین کیفیت است که براس سفارش خدمات ما کافی است که با شماره های اتوبار عباس اباد تماس بگیرید و سفارش دهید .

شماره باربری عباس آباد تهران :  ۸۸۷۹۵۷۲۱-۰۲۱  |  ۲۲۹۱۲۱۰۲-۰۲۱

باربری عباس آباد

یکی از باربری های محله عباس آباد تهران که زیر نظر شرکت باربری شهری فعالیت می کند و باربری عباس آباد تمام تلاش خود را انجام می دهد تا رضایت تک تک مشتریان خود را به دست آورد و معتقد است که بهترین راه موفقیت احترام و رعایت حقوق شهروندان است و همواره در تلاش است که کیفیت خدمات باربری و حمل و نقل خود رادر بالاترین سطح ممکن ارائه نماید تا شما خستگی ناشی از یک اسباب کشی را فراموش کنید .

باربری عباس اباد تهران با بیش از ۲۰ سال سابقه کار در حوزه باربری و اتوبار دارای انواع ماشین های حمل بار و حمل اثاثیه منزل می باشد مانند : کامیون ، کامیونت ، نیسان ، خاور ، وانت بار که همه این ماشین ها به تجهیزات روز دنیا مجهز هستند و بهترین خدمات را به شما ارائه می کنند .

شماره تماس باربری شهری تهران

شماره تماس باربری شهری تهران

شعبه باربری یوسف آباد

سرویسدهی باربری عباس آباد تهران :

  • بیمه کردن تمام وسایل شما به جهت جلوگیری از خسارات احتمالی
  • بسته بندی لوازم بزرگ مانند : گاو صندق ، کمد ، پیانو ، ساید بای ساید ، مبلمان
  • باربری شبانه روزی و ۲۴ ساعته در تهران
  • ساک رختخواب ( ۳لایه – حاوی پشم شیشه – زیپ دار)
  • حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید و وسایل بزرگ در باربری عباس اباد
  • بیمه کردن تمام وسایل شما به جهت جلوگیری از خسارات احتمالی
  • بسته بندی لوازم بزرگ مانند : گاو صندق ، کمد ، پیانو ، ساید بای ساید ، مبلمان
  • حمل اثاثیه منزل به شهرستان ها در باربری عباس اباد
  • کارتن رگال دار (رگال داره – مشابه یک کمد کوچک که ۱۲ دست لباس مجلسی و کت و شلوار)
  • بسته بندی لوازم منزل و وسایل اداری و شرکتی

بسته بندی لوازم در  باربری عباس آباد  :

علاوه بر حمل بار و حمل اثاثیه منزل یکی از خدمات ویژه باربری عباس آباد بسته بندی لوازم منزل در خانه مشتری می باشد که با استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا و به وسیله افراد متخصص این کار را انجام می دهیم و وسایل شما را به بهترین شکل ممکن بسته بندی می کنیم تا از خسارت های احتمالی بکاهیم و یک باربری شیرینی را برای شما به ارمغان بیاوریم تا خستگی ناشی از باربری و حمل بار از تنتان بیرون بیایید .

در ادامه می توانید چند نمونه از عکس های بسته بندی لوازم منزل را مشاهده بفرمایید که در حین بسته بندی در منزل مشتری گرفته شده است و در صورت نیاز به بسته بندی لوازم منزل کافی است که با شماره های باربری و اتوبار عباس آباد تماس بگیرید و سفارش خود راثبت کنید .

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی لوازم منزل

شعبه باربری ولیعصر

در عکس زیر هم شماره تلفن های باربری و اتوبار عباس آباد را مشاهده می فرمایید که به صورت شبانه روزی می توانید با این شماره ها تماس بگیرد و سفارش خود را ثبت کنید :

شماره های باربری و اتوبار در تهران

شماره های باربری و اتوبار در تهران

آشنایی بیش تر با عباس آباد تهران :

عباس‌آباد  یکی از محله‌های شهر تهران است که بخش عمده آن در منطقه ۷ شهرداری تهران و بخش کوچکی از آن در منطقه ۶ شهر تهران واقع شده‌است. این محله در واقع قسمتی از اراضی بزرگ عباس‌آباد محسوب می‌شود .

باربری عباس آباد در خیابان عباس اباد نام خیابان اصلی این محله نیز خیابان عباس‌آباد می‌باشد که پس از هفتم تیر ۱۳۶۰ به نام خیابان شهید بهشتی تغییر یافت . از خیابان‌های مهم این محله می‌توان به سهروردی ، آپادانا ، نیلوفر ، نوبخت ، مهناز ، اندیشه ، سورنا ، میرعماد و پارسا اشاره کرد . این محله از شرق به خیابان شریعتیاز شمال به بزرگراه رسالت و اراضی عباس‌آباد ، از غرب به خیابان ولیعصر و محله یوسف آباد و از جنوب به خیابان مطهری (تخت‌طاووس) منتهی می‌شود.

خلاصه
User Rating
5 based on 3 votes
نوع سرویس
باربری و حمل اثاثیه منزل
Provider Name
باربری عباس آباد,
تهران - عباس آباد, Telephone No.02122912102
منطقه
باربری عباس آباد
توضیحات
باربری عباس آباد در محله عباس آباد تهران ارائه کننده خدمات : بسته بندی لوازم منزل ، حمل بار . حمل اثاثیه منزل ، حمل جهیزیه عروس ، اسباب کشی و ... به صورت شبانه روزی
پیشنهاد می کنیم حتما ببینید :
نظرات کاربران :